Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

ALMENAR TINDRÀ L'INTERNET MÉS RÀPID DEL PAÍS

A finals d'any s'iniciarà el cablejat amb Fibra Òptica 1.000Mb

08/09/2017

L’operadora Adamo Telecom i l’Ajuntament han arribat a un acord per fer possible aquesta actuació, que proporcionarà servei a 1.400 llars del poble.

Ben aviat, els habitants d’Almenar podran presumir de tenir la connexió a internet més ràpida del país: internet fibra òptica a 1.000Mb de descàrrega i 300Mb de pujada.

Adamo Telecom i l’Ajuntament han arribat a un acord que permetrà a l’operadora fer arribar la seva xarxa de fibra òptica a la població.

Les feines de construcció començaran a finals de 2017, i es preveu finalitzar-les durant el primer trimestre de 2018. Un cop finalitzats els treballs, els veïns podran gaudir d’internet a una velocitat de 1.000 Mb de descàrrega i 300 Mb de pujada. Adamo oferirà també serveis de telefonia fixa i mòbil en paquets flexibles segons les necessitats del client.

El projecte ha estat possible gràcies a l’aposta ferma que està  fent Adamo per fer arribar la fibra òptica a l’entorn rural i de l’esforç i el compromís de l’Ajuntament per tal que Almenar estigui a l'avantguarda pel que fa les noves tecnologies.

Les persones registrades a https://fiberhood.adamo.es/ca/lleida/almenar gaudiran de prioritat en la instal·lació i de condicions especials, però aviat es tancarà la possibilitat de registrar-se. 

“Almenar gaudirà dels nostres serveis de connexió a internet, telefonia fixa i telefonia mòbil amb la mateixa qualitat i al mateix preu competitiu que oferim a grans ciutats com Barcelona o Madrid.” assegura Ramon Gasulla, gerent de l’empresa Adamo Telecom.

“Amb aquest acord, deixarem de ser ciutadans, digitalment de segona, per poder jugar a primera divisió. Si volem créixer, si no volem perdre el tren de la competitivitat no ens podem limitar a disposar de carreretes digitals secundàries, sense que ens puguem beneficiar de les innovacions tecnològiques”, Carles Ferrer, regidor de noves tecnologies de l’Ajuntament d’Almenar.

Si esteu interessats a contractar els serveis d’Adamo podeu trobar més informació a https://fiberhood.adamo.es/lleida/almenar, a www.adamo.es, o contactar-los directament al 973 070 809 o al 900 828 800.

També podeu contactar amb ells a través de:

info@adamo.es

http://www.facebook.com/adamo.es

http://www.twitter.com/adamo_es