Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Alcarràs, a la manifestació a Madrid en defensa de les plantes de purins

19/03/2014

L'alcalde, Miquel Serra i el Regidor Jaume Bernis, també presents 
La capçalera de la manifestació d'ahir a Madrid.

 Una àmplia representació alcarrassina va estar present ahir a Madrid a la manifestació que va tenir lloc davant del Ministerio de Indústria en defensa de les plantes de purins i per exigir una moratòria que permeti 'salvar' aquestes empreses tant importants pel territori.

 

Més de 120 alcarrassins es van desplaçar a la capital per fer sentir la seva veu conjuntament amb d'altres persones vingudes d'altres territoris català i español. La viabilitat d'aquestes plantes -a Alcarràs n'hi ha una- és crucial per l'economia del territori, el futur de les explotacions ramaderes de porcí i també per salvaguardar l'ecosistema, com ja estableix la Unió Europea.

 

Cal recordar que l'Ajuntament d'Alcarràs ja va iniciar fa unes setmanes la recollida de signatures per presentar al·legacion contra la decisió del Ministerio de Indústria i també va fer un front comú amb ramaders i alcarrassins en general. L'Ajuntament d'Alcarràs també ha estat el primer en aprovar per unanimitat una moció en defensa d'aquestes indústries.