Alcarràs acull aquest cap de setmana l'Assemblea General Ordinària dels Escoltes Catalans
16/11/2017
Alcarràs acull el cap de setmana del 18 i 19 de novembre la 45a Assemblea General Ordinària (AGO) dels Escoltes Catalans, una trobada que reunirà més de 600 educadors i educadores dels 41 agrupaments escoltes membres de l'Associació d'arreu del país. L'Agrupament Escolta Lo Mòtit és l'encarregat d'organitzat i acollir l'acte. El seu paper d'amfitrions consistirà en coordinar bona part de les tasques d'organització, amb ajuda dels familiars del caus i d'antics membres de l'associació.
L'AGO, que enguany es durà a terme al Patronat Municipal d'Esports d'Alcarras, és la trobada més important del calendari de l'Associació i el seu màxim òrgan de decisió. Els centenars de joves assembleistes debatran i votaran memòries i programes que definiran les línies de futur de l'entitat, en un intens cap de setmana.
L'Assembla començarà dissabte a les 16.00 hores. Entre d'altres convidats, hi serà present la directora general de Joventut de la Generalitat de Catalunya, Marta Vilalta. La cloenda tindrà lloc diumenge, a les 13.00 hores, i en aquesta ocasió, el docent universitari i director del Centre d'Estudis de Moviments Socials de la UPF, Jordi Mir, serà qui posarà sobre la taula diverses reflexions sobre els moviments socials actuals.