Alcarràs optimitza la gestió de la neteja i desinfecció dels edificis municipals
16/02/2022
L’adjudicació contempla el manteniment de la plantilla de 14 persones que fins ara desenvolupava el servei i fixa un mínim de 619 hores mensuals de tasques de neteja que es reparteixen en funció de les necessitats i característiques de cada equipament municipal objecte del contracte. L’equip de persones encarregat del servei cobrirà igualment les necessitats extraordinàries que puguin sorgir segons un preu (12,6 euros/ hora IVA inclòs) fixat a l’adjudicació. Els professionals encarregats del servei han iniciat aquest mateix mes de febrer la prestació d’aquest.
Un servei encara millor
El canvi, explica l’alcalde, Jordi Janés, posa fi a una situació en la qual l’anterior adjudicatària del servei treballava mitjançant pròrrogues successives i permet, a més a més, concentrar tot el servei en un únic equip coordinat i a sou d’una mateixa empresa, fet que millora l’eficiència: “l’anterior contracte havia caducat feia anys i l’adjudicatària treballava gràcies a pròrrogues successives. Ara, amb la nova adjudicació, hem adaptat el servei a les noves necessitats detectades i serem encara més eficaços i eficients. La neteja i desinfecció dels edificis i equipaments municipals sempre ha estat una prioritat per nosaltres i ara es podrà respondre a aquesta necessitat encara molt millor que abans”, explica Janés.