Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Alcarràs se suma un any més a la Mostra de Música Jove del Segrià

El concert d’aquest 2018 tindrà lloc el proper 8 d’abril al Cafè del Teatre de Lleida

29/03/2018

Alcarràs se suma un any més a la Mostra de Música Jove del Segrià
Cartell del Directe 2018.

L’Ajuntament d’Alcarràs s’ha sumat una edició més al Directe 2018, la Mostra de Música Jove del Segrià. Un certamen organitzat per l’Ajuntament de Lleida, que compta amb la col·laboració dels ajuntaments de la vila, d’Alpicat, de Torrefarrera i del Consell Comarcal del Segrià.

 

La fase final d’enguany ja té data de concert. Serà el proper 8 d’abril, a partir de les 19.00 hores, al Cafè del Teatre de Lleida. En aquesta última fase hi actuaran 4DBOY (electrònica , chiptune); JAN MC (rap latino), EGO (punk, rock i funk) i Orgasmus Day (rock). L’entrada a l’actuació és gratuïta.

 

El Directe és una iniciativa que té com a objectiu principal promoure i donar suport a les formacions musicals de gent jove de la comarca del Segrià, especialment les de músics novells i emergents.

arxivat sota: Joventut