Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Èxit de la 4a Nit de la Cultura d’Alcarràs, una vetllada per posar en valor el poder transformador de la cultura

26/04/2025

Divendres al vespre, Alcarràs va acollir la celebració de la 4a Nit de la Cultura, una gala plena d’emocions i reconeixements dedicada a posar en valor la cultura com a eina de transformació i motor de millora social. L’acte va comptar amb la conducció de l’artista Gloria Ribera, que també va oferir una actuació amb música en directe, aportant un toc d’energia i sensibilitat a la vetllada.

 

La gala va incloure el lliurament dels premis del 24è Concurs de Narració Curta Infantil i dels Premis de Narració Curta Vila d’Alcarràs, amb un jurat format per destacats professionals del món educatiu i cultural.

 

Guanyadors del 24è Concurs de Narració Curta Infantil:

Categoria A (3r i 4t de primària):
• Primer premi (50 €): La petita estrella, de Rebeca Maria Bors
• Accèssit (75 €): Zaid, de Paula Domingo Rodríguez

Categoria B (5è i 6è de primària):
• Primer premi (60 €): El presseguer màgic d’Alcarràs, de Quim Ribes Estrella
• Accèssit (75 €): Més enllà del dolor, més enllà de mi, d’Amal Dalal Ahidar

 

Premi de Narració Curta Vila d’Alcarràs – Categoria Adults:
• Primer premi (500 €): El matrimoni Arnolfini, de Joan Carles González Pujalte

 

A més, durant la gala es va retre homenatge al grup de música Gos Mullat, per la seva trajectòria en l’escena punk-rock local, i a la companyia de teatre Bao-Bap, que celebra enguany el seu 30è aniversari.

 

També es va lliurar el Premi al Millor Espectacle Programa’t Cultura a la companyia Inhabitants, per l’obra L’illa del tresor, que tornarà a actuar a Alcarràs el pròxim any com a part del reconeixement.

 

L’Ajuntament d’Alcarràs felicita tots els premiats i agraeix la participació i assistència de tota la comunitat en aquesta nit dedicada al talent i a la creativitat cultural.

Membres del jurat de l’edició 2025:
• Sra. Mireia Viladegut Casals, directora de l’Escola Parc del Saladar d’Alcarràs (presidenta)
• Sr. Sergi Lapeña Quadrat, director de l’Escola Comtes de Torregrossa d’Alcarràs
• Sra. Sara Cabello Ochoa, directora de l’Institut Nou Alcarràs
• Sr. Jesús Campa Falcon, director de l’Institut Alcarràs
• Sr. Germán Paris, professor de la Universitat de Lleida i director de la Càtedra de Debat (president)
• Sra. Montse Vendrell, il·lustradora, escultora, professora de francès i escriptora
• Sra. Mireia Cañadell, tècnica superior en conservació-restauració de béns culturals

 

 

arxivat sota: Cultura