Gairebé 800 persones han gaudit dels espectacles del ‘Programa’t Cultura’ del primer trimestre
22/03/2022
Des de l’Ajuntament, l’alcalde, Jordi Janés, destaca el valor d’aquests espectacles per oferir “una tarda diferent a les famílies, perquè també cal gaudir després d’aquests mesos tan difícils” i descobrir, alhora i sense haver de sortit del poble, “a artistes lleidatans amb molt per explicar” de manera segura: “garantim la seguretat sanitària, és clar i oferim propostes d’oci a un col·lectiu, com és el públic familiar, que les necessita, perquè també cal riure una mica i passar una estona distesa amb els petits de la casa. Cal, a més a més, familiaritzar els infants amb el teatre, perquè ells són el futur de la cultura”, explica Janés. Dels quatre espectacles celebrats fins ara, i durant aquest primer trimestre, dins del ‘Programa’t Cultura’, el més vist ha estat ‘Les aventures del lleó vergonyós’, que va aplegar quasi 400 persones i va penjar el cartell de complet. Els altres tres espectacles han estat ‘Un dit de llibertat’ i ‘La llàntia meravellosa’, representants al gener, i ‘Katia’, representat al febrer.
Propera cita: aquest 26 de març amb la Martioska
La següent data del calendari de representacions culturals a Alcarràs arriba aquest 26 de març, el dissabte triat per representar l’obra ‘Martioska’. En aquest espectacle escènic, es narra la història d’una ballarina que viu tancada dins de la seva caixeta de música i es pregunta com podria fer per viatjar i veure món. Com que no sap com fer-ho, tria imaginar-se una vida diferent en la qual es transforma en una ballarina de debò i té l’oportunitat de conèixer teatres, auditoris, places i fins i tot carrers d’arreu del món.
Amb l’obra que es representarà aquest diumenge, a partir de les 18.00 h i al CCM Lo Casino, la Marta Casals convida tothom a gaudir amb històries singulars i delicades on la dansa és sempre protagonista. En aquest cas, les entrades estan a disposició a alcarras.cat/entrades a un preu de 3 euros per persona. Marta Casals és ballarina, coreògrafa i docent. És Llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per l’Inefc de Lleida, està especialitzada en gimnàstica rítmica i es va formar en dansa contemporània a Londres, al Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance. “Serà, com totes les obres incloses al ‘Programa’t Cultura’, una representació que no deixarà ningú indiferent. Animo tothom a gaudir d’aquesta activitat i reservar el seu passi. Serà una gran tarda de dansa, teatre i cultura”, explica el regidor de Cultura, Gerard Companys.