JORNADES FORMATIVES: EINES PER MILLORAR L’ESTRATÈGIA DE NEGOCI
27/11/2014
El Consell Comarcal del Segrià, juntament amb l'Ajuntament de Torrefarrera i el Departament de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida organitzen les primeres jornades de formació per a emprenedors, que es durà a terme al CEI de Torrefarrera els dies 16 i 17 de desembre de 2014.
Les jornades estan adreçades a joves emprenedors, persones amb un projecte emprenedor o idea de negoci, així i com a empreses ja constituïdes que vulguin donar un gir al seu model de negoci. Durant els dos dies de la formació, es proporcionaran eines metodològiques per a la millora de les estratègies de negoci.
Les persones interessades en assistir a les jornades es poden inscriure a través del Servei Comarcal de Joventut del Consell Comarcal del Segrià, enviant un correu a joventut@segria.cat o a través del CEI Torrefarrera enviant un correu electrònic a: eluengo@torrefarrera.cat fins el dia 12 de desembre. Les jornades són gratuïtes i les places són limitades.
Aquestes jornades s'emmarquen dins del Programa Rural100 de forment i creació d'empreses innovadores al món rural, que impulsa la Diputació de Lleida, juntament amb GlobalLleida i executa la Fundació CEDRICAT, amb la col·laboració dels diferents Consells Comarcals de la demarcació de Lleida.
Per a més informació, contacteu amb el Servei Comarcal de Joventut del Consell Comarcal del Segrià,
973 05 48 00
C/Canyeret 12, 25007 - Lleida.