L’Ajuntament d’Alcarràs aprova la Relació de Llocs de Treball
22/02/2019
La RLT és un document d’obligat compliment de totes les administracions públiques, elaborat amb l’assessorament d’una empresa experta, que serveix per valorar d’una manera objectiva, i lluny de decisions polítiques, la retribució del personal del consistori en funció de la dificultat tècnica, la responsabilitat, les condicions de treball, la dedicació i la incompatibilitat que exigeix cada lloc de treball.
Actualment al consistori hi treballen 88 persones, entre funcionaris laborals i personal temporal; una xifra que es preveu augmentar properament, segons el nou pressupost del 2019 aprovat en el darrer Ple.
Amb l’aprovació de la RLT, totes les persones que ocupin un lloc de treball a l’Ajuntament d’Alcarràs hauran de complir els requisits que estableixi el document acreditant, a més a més de l’experiència, una formació adequada al lloc de treball, i hauran de passar un procés de selecció que garanteixi la màxima transparència i objectivitat del procediment. El document també estableix que cap salari sigui inferior a 1.000 euros.