Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

L’Ajuntament d’Alcarràs aprova la Relació de Llocs de Treball

L’Ajuntament d’Alcarràs ha aprovat en el darrer Ple ordinari la Relació de Llocs de Treball (RLT) que serveix com a instrument tècnic a través del qual es realitza l’ordenació de personal del consistori. El document, que es va començar a treballar l’abril del 2016 elaborant una proposta d’estudi organitzatiu, valoració de llocs de treball i estudi retributiu, ha vist la llum després de dos anys de negociacions entre els representants dels empleats públics de les organitzacions sindicals CCOO, UGT i els representants del consistori alcarrassí.

22/02/2019

L’Ajuntament d’Alcarràs aprova la Relació de Llocs de Treball
Imatge del consistori d'Alcarràs.

La RLT és un document d’obligat compliment de totes les administracions públiques,  elaborat amb l’assessorament d’una empresa experta, que serveix per valorar d’una manera objectiva, i lluny de decisions polítiques, la retribució del personal del consistori en funció de la dificultat tècnica, la responsabilitat, les condicions de treball, la dedicació i la incompatibilitat que exigeix cada lloc de treball.

 

Actualment al consistori hi treballen 88 persones, entre funcionaris laborals i personal temporal; una xifra que es preveu augmentar properament, segons el nou pressupost del 2019 aprovat en el darrer Ple.

 

Amb l’aprovació de la RLT, totes les persones que ocupin un lloc de treball a l’Ajuntament d’Alcarràs hauran de complir els requisits que estableixi el document acreditant, a més a més de l’experiència, una formació adequada al lloc de treball,  i hauran de passar un procés de selecció que garanteixi la màxima transparència i objectivitat del procediment. El document també estableix que cap salari sigui inferior a 1.000 euros.