L’Ajuntament d’Alcarràs posa en marxa la nova Relació de Llocs de Treball
19/03/2019
El Ple de l’Ajuntament d’Alcarràs ha validat aquest dimarts, en sessió extraordinària, els documents definitius que comprenen la nova Relació de Llocs de Treball (RLT) que tindrà el consistori, després d’incorporar les al·legacions estimades per l’acord del Ple del passat febrer.
Els documents definitius han estat aprovats amb els vots a favor d’ERC i en contra del PDeCAT, i l'abscència del grup municipal Sempre Alcarràs. Entre els textos aprovats hi ha el nou organigrama municipal, un quadre resum de la valoració dels llocs de treball, així com fitxes individualitzades i descriptives de cada lloc de treball i un resum de l’estructura retributiva en funció de cada feina.
Cal recordar que la RLT serveix com a instrument tècnic a través del qual es realitza l’ordenació de personal del consistori i es valora d’una manera objectiva, i lluny de decisions polítiques, la retribució del personal del consistori en funció de la dificultat tècnica, la responsabilitat, les condicions de treball, la dedicació i la incompatibilitat que exigeix cada posició.
El document, que es va començar a treballar l’abril del 2016, ha vist la llum després de dos anys de negociacions entre els representants dels empleats públics, de les organitzacions sindicals CCOO, UGT i els representants del consistori alcarrassí. Per tal de donar-ne compliment, la seva aplicació es realitzarà de manera gradual des d’ara fins el 2021.