Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

La Policia Local arresta un individu per forçar una porta

13/02/2014

Gràcies a l'avís d'un veí, que facilita la descripció del pressumpte lladre i del seu vehicle
Porta forçada.

Agents de la Policia Local d’Alcarràs van detenir el passat dimarts al migdia un individu per forçar una porta d’una casa deshabitada del carrer Barceloneta d’Alcarràs. Aquesta detenció es va portar a terme gràcies a la col·laboració d’un veí de la localitat que va trucar a la Policia per alertar-los i els hi va donar la descripció de l’autor dels fets i del vehicle amb el qual havia fugit.

Els agents de la Policia Local van desplaçar-se ràpidament al lloc dels fets i a uns dos-cents escassos metres van localitzar el vehicle descrit pel veí trobant-hi en el seu interior l’individu que corresponia a la descripció facilitada.

És per aquest motiu que els agents van arrestar-lo per un delicte de robatori amb força amb grau de temptativa i es va traslladar a la comissaria dels Mossos d’Esquadra, que es faran càrrec de la seva entrega davant el jutge.

La Policia Local d’Alcarràs demana als veïns que utilitzin el telèfon mòbil que posa a la seva disposició davant situacions com aquesta. El telèfon és el 639793035. Així mateix, la Policia Local disposa des de fa unes setmanes d’un correu o bústia de suggeriments per qüestions no urgents a la qual s’hi pot accedir des de la pàgina web.