Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

La web municipal incorporarà una finestra electrònica única per a empreses i emprenedors

14/04/2014

A través del 'Canal Empresa', que promou l'Administració Oberta de Catalunya 
Web Municipal.

L’Ajuntament d’Alcarràs comptarà en les properes setmanes amb una Finestra Única Electrònica per a portar a terme tots els tràmits empresarials. Es tracta del ‘Canal Empresa’, el portal electrònic que promou l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) i al qual s’ha adherit el consistori.

Aquesta finestra electrònica quedarà implementada a la web municipal i aglutinarà tots els tràmits i els serveis que les administracions públiques ofereixen a empresaris, professionals i intermediaris. L’objectiu és reduir càrregues administratives a empreses i emprenedors, facilitant d’aquesta manera la seva activitat econòmica al municipi.

El projecte, que es va aprovar en el ple del passat dijous, té una importància cabdal en els temps actuals, ja que, segons l’alcalde, Miquel Serra, “donem eines als emprenedors per agilitzar i simplificar l’obertura dels seus nous negocis, una mesura transcendental en els temps actuals”. Així doncs, i a través del ‘Canal Empresa’, es podran fer tots els tràmits que es necessiten per realitzar una activitat amb independència de l’administració que en sigui responsable. Com explica l’alcalde, és una solució dirigida totalment a resoldre les necessitats de les empreses per obtenir els permisos necessaris per iniciar una activitat de forma àgil i ràpida. En conclusió, i a través del Canal Empresa, s’eliminen i es simplifiquen tràmits per tal que l’emprenedor ho tingui ‘tot en un clic’, sense necessitat de fer un recorregut entre administracions i departaments.

El d’Alcarràs és dels primers ajuntaments de Lleida que s’adhereix a aquesta nou portal.