Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

L'Ajuntament Alcarràs reordena l'urbanisme al voltant del nou institut

L'Ajuntament d'Alcarràs ha iniciat la urbanització i el reordenament de carrers al voltant del nou institut, amb l'objectiu que la zona estigui més cuidada i més ben connectada. En concret, s'han projectat dos nous carrers que donaran accés a les piscines municipals i, una vegada finalitzi el curs escolar, s'urbanitzarà el carrer de Fraga, que serà l'espai pel qual l'alumnat accedirà al nou centre.

17/05/2023

L'Ajuntament Alcarràs reordena l'urbanisme al voltant del nou institut
El nou carrer a Alcarràs

Les obres d'urbanització del carrer de Fraga, que començaran a partir del juny, inclouen la construcció de voreres i el cablejat i la xarxa de serveis subterrània, i tenen un import de 117.700 euros. Les obres, que no preveuen modificar el traçat de la via, tenen la primera i la segona fase contemplades als pressupostos municipals.

 

Els altres dos carrers que s'han projectat per donar accés a les piscines tenen un traçat completament nou, i connecten el recinte amb el carrer d'Ausiàs March. En concret, les obres ja han començat, i van a càrrec de la brigada municipal. Es duen a terme amb asfalt reciclat, ja que es tracta de dues vies provisionals i, a la llarga, està previst desenvolupar una urbanització en aquest mateix espai.

 

La zona suma aparcaments

Igualment, tenint en compte que el nou institut és una infraestructura que farà que hi hagi més alumnes, i conseqüentment més vehicles, també s'han habilitat noves places d'aparcament al voltant del nou centre escolar que el Departament d'Educació ha projectat amb mòduls prefabricats.