Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

L'Ajuntament d'Alcarràs resol el 81% de les incidències tramitades a través de l'APP Línia Verda

El consistori ha rebut durant els cinc primers mesos d'aquest any 62 reclamacions

21/06/2017

L'Ajuntament d'Alcarràs resol el 81% de les incidències tramitades a través de l'APP Línia Verda
Vista aèria d'Alcarràs

L'Ajuntament d'Alcarràs ha resolt durant els cinc primers mesos de l'any el 80,65% de les incidències tramitades pels propis veïns a través de l'APP Línia Verda. En total, el consistori ha rebut 62 reclamacions, principalment relacionades amb els senyals i trànsit i vehicles (20), parcs i jardins (10) i neteja viària (9). Aquestes són algunes de les dades que demostren l'eficàcia de les regidories implicades i dels tècnics de les àrees corresponents a l'hora de solucionar els problemes que es plantegen a la vila.

 

L'APP Línia Verda és un servei municipal gratuït de comunicació d'incidències en l'equipament urbà i de resolució de consultes mediambientals. A més, també busca promoure la posada en pràctica d'actituds responsables i respectuoses vers la conservació del medi ambient. El servei, al qual s'accedeix des d'un telèfon mòbil, va dirigit tant a empreses de la localitat com a particulars. 

arxivat sota: Via Pública