La doctora i especialista en nutrició Antonieta Barahona va ser l’encarregada ahir de portar a terme un taller de Cuina Saludable, especial per aquestes dates nadalenques en les quals els àpats acostumen a ser abundants.
La doctora va explicar diversos plats com, per exemple, una amanida d’embolcalls de paper d’arròs, una coca de verdures, o un salmó amb raïm i espinacs, entre d’altres, ideals per equilibrar, aquests dies, la dieta que, acostuma a ser molt abundant en calories.
|
La doctora Antonieta Barahona. |
La jornada es va portar a terme a l’Espai Social ‘Les Roquetes’ d’Alcarràs, un lloc que compta amb una cuina inclosa i en què ja s’hi ha fet altres sessions gastronòmiques, amb l’objectiu de fer pedagogia dels aliments o cuinar amb finalitats solidàries.
|
Les assistentes, ahir a la jornada. |
Un grup de persones va assistir a aquest taller, en el marc de les jornades de Salut, que finalitzaran la setmana vinent, després de les darreres sessions del dimarts i del dijous.
|