Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Una trentena de persones es formen en gestió esportiva emocional a Alcarràs

11/04/2017

Una trentena de persones es formen en gestió esportiva emocional a Alcarràs
Els participants al Clínic de gestió emocional d'Alcarràs

El pavelló d'Esports Andreu Aixalà d'Alcarràs ha acollit aquests dies el primer clínic per a entrenadors de coaching i gestió emocional. El curs, que ha comptat amb dos sessions, ha ofert als participants nocions de lideratge, valors, dinàmiques i gestió de conflictes, entre altres aspectes, amb l'objectiu que es puguin aplicar i incorporar fàcilment i de forma complementària a les estratègies de joc i de resistència física.

 

Al clínic, organitzat per la Regidoria de Joventut i el Patronat d'Esports d'Alcarràs, ha format a 30 entrenadors, monitors i tècnics esportius de la vila durant el dilluns dia 10 i el dimarts dia 11 d'abril, aprofitant la parada d'activitats i entrenaments durant la Setmana Santa.

 

De la mà del coach Joan Josep Vergé Oms, el curs ha comptat amb quatre blocs teòrics i pràctics: per una banda, dilluns, es van tractar aspectes com el lideratge i valors personals i valors cap a l'objectiu; i dimarts, les eines i les dinàmiques de camp per a l'atenció i concentració per competir, a més de la percepció i la gestió de conflictes.